سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

آموزش ساخت ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

آموزش ساخت ربات اینستاگرام

۴۹۱ بازديد



با خرید ربات اینستاگرام شما میتوانید برای پیج خود فالوور هدفمند و واقعی جذب کنید. اکثر کاربرانی که اشتراک ربات را خریداری کرده اند با مشکل ساخت ربات اینستاگرام روبرو هستند و با این وجود که پشتیبانی تیم اینبو فیلم های آموزشی متعددی را در زمینه ساخت ربات اینستاگرام برای کاربران عزیز آماده کرده باز هم مشکل اساسی در مورد نحوه ساخت و استفاده از آن وجود دارد.

ساخت ربات اینستاگرام به صورت صحیح بسیار مهم بوده برای مثال در نظر بگیرید وسیله ای مانند یک خودرو را خریداری کرده اید. اگر از نحوه استفاده آن اطلاع نداشته باشید قطعا نمیتوانید از آن به خوبی استفاده و نتیجه مطلوب را بگیرید. همین موضوع در رابطه با خرید ربات اینستاگرام نیز صدق کرده از این رو در این مقاله میخواهیم نحوه ساخت و استفاده صحیح از ربات اینستاگرام اینبو را برای شما آموزش بدهیم.

در ضمن برای داشتن یک ربات اینستاگرام مستقل که فعالیت های مد نظر شما را به صورت منظم و تنظیم شده در سرور خودتان توسط شما انجام دهد. کافی ایست اسکریپت ربات را در سرور خود پیاده سازی کنید. اسکریپت در واقع کد های آماده ربات بوده که آماده دریافت دستور های شما میباشد. ما در این مقاله قصد توضیح دادن ساخت ربات و طریقه خرید اسکریپت ربات راه اندازی آن را داریم پس با ما همراه باشید.

ثبت نام در پنل ربات اینستاگرام

اولین قدم برای استفاده از ربات، ثبت نام در پنل ربات و سپس ساخت آن میباشد. به همین منظور برای ثبت نام، وارد آدرسپنل ربات اینبو میشویم و سپس در صفحه باز شده نوشته آبی رنگ ثبت نام را لمس کرده تا وارد این قسمت شده باشیم.

ثبت نام در پنل ربات اینستاگرام

همانگونه که در تصویر زیر مشاهده میکنید این بخش دارای 5 کادر بوده که باید این کادر ها را به صورت صحیح پر کرده و سپس کادر آبی رنگ ثبت نام را در نهایت انتخاب کنید. در اولین کادر باید نام و نام خانوادگی خود را نوشته در کادر دوم ایمیل خود را وارد کرده که در این مورد نیز توصیه میشود حتما از ایمیل معتبر استفاده شود.

در کادر سوم شماره موبایل خود را وارد کنید تا در صورت فراموشی رمز عبور در آینده از طریق شماره موبایل و یا ایمیل ثبت شده اقدام به ریکاوری پسورد پنل خود کرده باشید. در کادر چهارم و پنچم باید برای پنل کاربری خود، پسورد ثبت و آن را تایید کنید.

ثبت نام در پنل ربات اینستاگرام

بعد از اتمام این موارد حال میتوانید ثبت نام خود را با کلیک و یا لمس کادر آبی رنگ ثبت نام، تکمیل کرده که با لمس این مورد به صورت مستقیم ثبت نام شما با موفقیت ثبت و به صورت پیش فرض به صفحه ورود هدایت میشوید. حال میتوانید با وارد کردن ایمیل در کادر اول و رمز در کادر دوم که لحظاتی پیش رمزی را برای پنل کاربری خود انتخاب کردید وارد پنل کاربری ربات خود در اینبو شوید.



نحوه ثبت پیج اینستاگرام داخل ربات

بعد از ورود به پنل کاربری مستقیما وارد صفحه داشبورد میشوید که برای ثبت پیج اینستاگرام باید از منوی سمت راست وارد قسمت مدیریت اکانت شوید. در واقع هدف ما از ورود به این صفحه این میباشد که پیج خود را که میخواهیم افزایش فالوور انجام دهیم را داخل ربات ثبت کرده و در ادامه، ربات را بر اساس علایق و نیاز های خودمان بسازیم.

ثبت اکانت اینستاگرام در ربات

در این صفحه برای ثبت اکانت اینستاگرام باید کادر آبی رنگ اضافه کردن اکانت یا آیکون + مانند در بالای صفحه را انتخاب کرده و سپس در کادر اول اسم پیج مربوطه را بنویسید و در کادر دوم پسورد پیج خود را وارد کرده و در قسمت سوم با انتخاب آیکون انتخاب پروکسی یکی از پروکسی های موجود را انتخاب کنید و در آخر اضافه کردن اکانت را انتخاب کرده و بعد منتظر ثبت پیج خود در داخل ربات باشید.

ثبت اکانت اینستاگرام در ربات

اما در این قسمت نیاز میبینیم به چند مورد مهم اشاره کنیم.


  • موارد مهم قبل از ثبت پیج: حتما قبل از اینکه اکانت خود را داخل پنل ثبت کنید. ایمیل و شماره موبایل معتبر و در دسترس خودتان را داخل پیج ثبت کرده و آن ها را confirm کنید.
  • خطا در ارتباط با نادرستی پسورد پیج: اکثر خطا هایی که هنگام ثبت اکانت در این قسمت برای کاربران رخ میدهد نادرستی اطلاعات پیج به خصوص پسورد آن میباشد. به همین منظور در صورت فراموشی رمز پیج، باید اقدام به ثبت پسورد جدید کرده و در آخر با ورود دوباره به قسمت مدیریت اکانت، اقدام به ثبت اکانت خود داخل پنل ربات کرده باشید.
  • درخواست کد امنیتی ربات: در مواردی اینستاگرام به دلیل این که یک سیستم دیگر در حال وصل شدن به اکانت شما میباشد. از طریق شماره یا ایمیل ثبت شده داخل پیج، درخواست احراز هویت میکند. به همین منظور برای شما از طرف اینستاگرام یک کد 6 رقمی به شماره یا ایمیل شما ارسال میشود که در این صورت باید این کد را در کارد تعیین شده وارد کنید.

 

با انجام این اقدامات در نهایت باید اکانت خود را داخل ربات ثبت کرده و پیام سبز رنگ “با موفقیت ثبت شد” را دریافت کنید. نا گفته نماند که در مواقع نادر بعد از چند روز برای برخی از اکانت ها در قسمت های مختلف پنل، با پیام “ورود مجدد” روبرو میشوند. که در اینصورت باید به مانند آموزشی که دادیم با ورود دوباره به صفحه مدیریت اکانت دوباره اقدام به ثبت پیج خود کنند.

سایت : اینبو      
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.