دوشنبه ۲۷ فروردین ۰۳

آموزش حذف مخاطبین تلگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

آموزش حذف مخاطبین تلگرام

۳۸۰ بازديد

اگر شما هم با مشکل مدیریت مخاطبین تلگرام در اکانت خود مواجهه شده اید و میخواهید تعدادی و یا همه ی مخاطبین تلگرام تان حذف شود. کار سختی پیش رو ندارید و با روش هایی که در ادامه مقاله خواهیم گفت به راحتی میتوانید اقدام به حذف مخاطبین تلگرام خود کرده باشید.

بیشترین دلیل برای حذف مخاطبین تلگرام میتواند به دلیل استفاده کردن از یک اکانت تلگرام به صورت مشترک توسط دو نفر یا چند نفر باشد. که این مورد نیز میتواند دلایل خاص خودش را داشته باشد که ما با این دلایل و یا هر دلیل دیگری که موجب اضافه شدن مخاطب ها داخل اکانت مربوطه میشود کاری نداریم.

اما در اکثر موارد همین که فرد جدید، با گوشی خودش اقدام به وصل شدن به همان اکانت تلگرلم میکند. تمامی مخاطبین آن فرد وارد قسمت مخاطبین اکانت تلگرام مربوطه میشود.

و از اینجاست که مشکلات در این مورد شروع میشود چون در اکثر مواقع فرد تازه اضافه شده به اکانت مربوطه نمیخواهد که لیست مخاطبین گوشی خودش در قسمت مخاطبین تلگرام به نمایش دیگر ادمین های آن اکانت در آید.

اما برای حذف لیست مخاطبین تلگرام، دست مان باز هست و میتوانیم با استفاده از چندین روش، اقدام به پاک کردن مخاطبین تلگرام کرده باشیم. در این میان نیز ما راه حل و ترفند هایی را برای شما میگوییم که بتوانید سریع تر و آسان تر همه ی مخاطبین خود را حذف کنید.

روش های حذف مخاطبین تلگرام

در ادامه برای شما انواع مختلف رهایی از این مشکل را نشان خواهیم داد که هم میتوانید به صورت تکی اقدام به حذف مخاطبین در اکانت تلگرام کرده و هم به صورت دسته جمعی از لیست پاک کنید.

پاک کردن مخاطبین از طریق برنامه تلگرام

برای اینکه ما بتوانیم از طریق برنامه خود تلگرام اقدام به پاک کردن اکانت های تلگرامی که در قسمت contact اضافه شده اند عمل کنیم باید به مانند مراحل زیر اقدام کنید.

1_ وارد اکانت تلگرام شده و از قسمت بالا گوشه صفحه آیکون سه خط مانند را لمس کنید و یا اینکه صفحه را لمس و به سمت راست هدایت کنید تا منوی کنترل برای شما باز شود.

2_ در گزینه های نمایش داده شده باید گزینه contact انتخاب کنید تا وارد قسمت مخاطبین موجود و تازه اضافه شده در آن اکانت شده باشید.

حذف کردن مخاطب در تلگرام

3_ در این قسمت شما میتوانید اکانت ها و مخاطب هایی که اضافه شده اند را مشاهده و مورد بررسی قرار دهید. حال میتوانید با انتخاب مخاطب های مد نظر خودتان که میخواهید از این لیست موجود حذف شوند را انتخاب کنید.

البته اگر در پیدا کردن مخاطب مد نظر خودتان به مشکل برخوردید میتوانید از ویژگی جستجو در این قسمت استفاده کرده و اسم اکانت مربوطه را جستجو کنید.

حذف مخاطبین تلگرام

4_ بعد از انتخاب اکانت مد نظر خود، حال میتوانید وارد قسمت چت شده و با لمس اسم آن اکانت در بالای صفحه وارد جزئیات اکانت مربوطه شده و سپس آیکون ...

 حذف مخاطبین تلگرام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.