دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

آپدیت جدید اسنپ چت

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

آپدیت جدید اسنپ چت

۳۸۷ بازديد
 
 
طبق آخرین اطلاعیه مدیران اسنپ چت قرار است در نسخه جدید این برنامه امکان تگ کردن دوستان و نزدیکان ممکن شود و برچسب گذاری افراد در استوری ها و پست های اکانت های این برنامه امکانپذیر شود.
 

آپدیت جدید اسنپ چت
 
 
در آخرین آپدیت اسنپ چت که سه هفته پیش منتشر شد، منجر به اعتراض کاربران این برنامه شده و از همان اوایل این آپدیت برخی از کاربران این اپلیکیشن در توییتر، اینستاگرام پست ها و کامنت های اعتراضی خود را نشان دادند.
 
 
و تا آنجایی این اعتراضات پیش رفت که تعدادی از سایت ها راه های حذف آپدیت جدید و راه های دانلود نسخه های قدیم را برای کاربران این برنامه پیشنهاد میدادند. برخی کاربران نیز کمپین حذف اسنپ چت و پیدا کردن برنامه های جایگزین را پیشنهاد میدادند.
 
 
 
اما چه ویژگی هایی اسنپ چت را محبوب کرده، در اوایل منتشر شدن تلگرام، تلگرام امکان چت خصوصی و حذف چت های ارسال شده را نداشت که بعد ها با الگو گیری از اسنپ چت این دو امکان را اضافه کرد و حتی خود اینستاگرام که اکثر آبدیت های خود را با الگو برداری از این برنامه آپدیت کرده.
و بسیاری از ویژگی های کاربر پسند دیگر که به خلاقیت برنامه نویسان اسنپ چت اشاره میکند.
 
 
 

به صورت کلی اسنپ چت برنامه ای نوجوان و جوان پسند میباشد و این عامل الگو برداری رقبای این برنامه بوده چه بسا که با اعتراضات گسترده کاربران اسنپ چت در پی آخرین آپدیت این برنامه مدیر اسنپ چت اعلام کرد که صدای اعتراضات و انتقادات کاربران را شنیده و در آپدیت بعدی مشکلات را برطرف خواهد کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.