دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ورود به اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

ورود به اینستاگرام

۳۱۵ بازديد

برای ورود به اینستاگرام از دو طریق میتوانید اقدام کنید راه حل اول از طریق سایت اینستاگرام و راه حل دوم از طریق برنامه اینستاگرام که هر کدام این روش ها  شما را به بخش لاگین "log in" اینسناگرام برای ورود به اینستاگرام هدایت کرده تا وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید.

 

 

ورود به اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام

 

برای ورود به اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام کافی ایست وارد سایت اینستاگرام شده و سپس به بخش "log in" آن وارد شوید برای ورود به اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید

 

۱_ وارد مرورگر موبایل و یا کامپیوتر تان شده و سپس آدرس سایت اینستاگرام را وارد کنید.

۲_بعد از جستجو آدرس اینستاگرام در مرورگر سیستم تان اینستاگرام شما را به صفحه ای هدایت خواهد کرد یک کادر آبی رنگ با عنوان "" و نوشته آبی رنگ "" وجود دارد که برای ورود به اینستاگرام شما باید نوشته آبی رنگ "log in" در همان صفحه را لمس و یا کلیک کنید.

۳_بعد از ورود به بخش log in اینستاگرام ، حال میتوانید اسم اکانت و پسورد اینستاگرام خود را در کادر های مربوطه وارد کرده و سپس کادر آبی رنگ log in را انتخاب کنید تا وارد اکانت خود از طریق سایت اینستاگرام شوید.

ورود به اینستاگرام

 

 

 

ورود به اینستاگرام از طریق برنامه اینستاگرام

 

قبل از هر چیزی باید شما برنامه اینستاگرام برای اندرویید و یا آی او اس را در سیستم خود نصب کرده باشید

 

۱_برای شروع آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود و سپس نصب کنید

 

 

۲_اگر قبلا برنامه اینستاگرام  را نصب کرده اید حال میتوانید وارد برنامه اینستاگرام شوید.

۳_ بعد از ورود به اینستاگرام از طریق برنامه، اینستاگرام شما را به بخش "sign up" یا همان بخش ثبت نام خود هدایت خواهد کرد که شما به مانند آموزش قبلی باید نوشته "log in" در پایین صفحه را پیدا و سپس لمس کنید.

۴_ در صفحه باز شده دو کادر خالی را مشاهده میکنید که با وارد کردن به ترتیب اسم اکانت و پسورد خود وارد اکانت خود از طریق برنامه اینستاگرام شوید

۵_ البته شما میتوانید در این صفحه از طریق نوشته آبی رنگ "log in as facebook" نیز وارد اکانت خود شوید.

ورود به اینستاگرام

 

 

نتیجه گیری

همانگونه که عرض کردیم برای ورود به اینستاگرام دو راه وجود دارد ورود از طریق سایت اینستاگرام و از طریق برنامه اینستاگرام همچنین میتوانید از طریق کامپیوتر و با استفاده از مرورگر کامپیوتر وارد سایت اینستاگرام شوید برای نصب برنامه اینستاگرام در کامپیوتر نیز باید یک تبدیل گر اندروید در سیستم کامپیتور خود نصب و سپس خود برنامه اینستاگرام را داخل آن نصب کرده و استفاده کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.