دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

اینستاگرام هنرمندان

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

اینستاگرام هنرمندان

۳۶۸ بازديد

اینستاگرام هنرمندان

اینستاگرام هنرمندان

 

یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر جهان بدون شک اینستاگرام میباشد در این بین همواره، اینستاگرام هنرمندان مورد توجه دیگر کاربران ایرانی اینستاگرام بوده و از طرف دیگر نیز فعالیت هنرمندان در اینستاگرام برای هیچ شخصی پوشیده نیست چه هنرمندان خارجی و چه داخلی، از این رو شاید برای خیلی از کاربران اینستاگرام این سوال پیش آمده که کدام یک از اینستاگرام هنرمندان از لحاظ تعداد فالوور و محبوبیت در اینستاگرام از دیگری بیشتر میباشد از این رو ما در این مقاله قصد داریم معروف ترین و محبوب ترین اینستاگرام هنرمندان را برایتان بازگو کنیم.

 

 

پر طرفدار ترین اینستاگرام هنرمندان در ایران

 

۱_ مهناز افشار

مهناز افشار با داشتن ۷٫۵ میلیون فالوور، میتوان پر طرفدارترین و محبوب ترین اکانت ایرانی در اینستاگرام از لحاظ تعداد تعقیب کننده دانست این هنرمند سرشناس دور از جنجال هم نبوده و گاهی اوقات در مسائل و مشکلات اجتمای مطالبی در استوری و اینستاگرام خود منتشر کرده اما اکثر پست های خود مربوط به جشنواره های سینمایی و عکس هایی از گریم های متاوت خود میباشد.

 

mahnaz_afshar

 

۲_رامبد جوان

مقام دوم اینستاگرام هنرمندان مجری سرشناس و معروف این روز های صدا و سیما کشور رامبد جوان میباشد.رامبد جوان با داشن ۷٫۱ میلیون فالوور دومین اکانت پرطرفدار فعلی کشور میباشد اکثر پست های این مجری سرشناس مربوط به برنامه خندوانه و اخبار های روز سینما و مسائل کشور میباشد.

 

rambodjavan1

 

۳_ بهنوش بختیاری

هنرمند سرشناس سینمای کشور مان که بیشتر در ژانر طنز اقدام به بازیگری میکند در رده بندی پر طرفدارترین اینساگرام هنرمندان جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. بهنوش بختیاری با داشتن ۶٫۶ میلیون فالوور و نزدیک به دو هزار پست منتشر شده یکی از پر فعالیت ترین پیج ها اینستاگرام را داراست.

 

behnoosh_bakhtiari

 

۴_الناز شاکردوست

الناز شاکردوست یکی از برجسته ترین بازیگران کشورمان میباشد این بازیگر با داشتن ۶٫۲ میلیون فالوور چهارم لیست ما در اینستاگرام هنرمندان جای میگیرد. بیشتر پست های این بازیگر از پشت صحنه فیلمبرداری و گریم های خود بوده و گاهی اوقات نیز از عکس مسافرت های خارجی خود را به انتشار در می آورد.

 

elnazshakerdoost

 

۵_ سحر قریشی

سحر قریشی نیز یکی از بازیگران معروف که بعد از هنر نمایی در سریال دلنوازان به محبوبیت رسید و بعد از آن نیز بیشتر در سریال و سینمایی هایی با ژانر عاشقانه فعالیت خود را ادامه داد. این بازگیر در اینستاگرام یکی از اشخاص معروف میباشد که با داشتن ۶ میلیون فالوور پنچمین اکانت پرطرفدار در بین اینستاگرام هنرمندان ما را شکل میدهد.

 

 

 

حتما بخوانید: اینستاگرام سحر قریشی

saharghoreyshiofficialpage

 

 

۶_محمدرضا گلزار

و اما سوپر استار سینمای کشورمان یعنی محمد رضا گلزار، این بازیگر بسیار محبوب با داشتن ۵٫۴ میلیون و منتشر کردن ۱۲۴۳ پست یکی از فعالترین کاربران اینستاگرام میباشد که اکثر پست های وی ویدیو میباشد البته در این روز ها از فعالیت اصلی خود یعنی بازیگری به سمت خواننده گی و اجرای برنامه های تلوزیون پرداخته است.

 

rezagolzar

 

۷_ترانه علیدوستی

و اما چیزی که به احتمال زیاد انتظارش را داشتید ترانه علیدوستی بازیگری که در روز های قبلی با سریال شهرزاد هنر نمایی میکرد و حتی میتوان گفت مهم ترین فعالیت بازیگری خود را در این سریال به اجرا گذاشت این بازیگر تعداد ۵٫۳ میلیون کاربر را در اینستاگرام به خود اختصاص داده و از این رو ششمین بازیگر لیست ما در اینستاگرام هنرمندان را به خود اختصاص میدهد. ترانه با منتشر کردن ۲۵۷ پست که بیشتر آن پست ها مربوط به سریال شهرزاد میباشد.

 

taraneh_alidoosti

 

 

نتیجه گیری

ما در این مقاله خواستیم محبوب ترین و پر مخاطب ترین اکانت های اینستاگرام هنرمندان را برایتان نشان دهیم البته در این بین میتوانسیتم تعداد لیست اینستاگرام هنرمندان را از ۷ اکانت به بالا هم مورد بررسی قرار دهیم که به همین مقدار بسنده کردیم. در این میان یکی از دغدغه های بیشتر کابران اینستاگرام که علاقه به اکانت های هنرمدان دارند را نیز به نوعی برطرف کردیم زیرا این افراد برای پیدا کردن اکانت های اصلی اینستاگرام هنرمندان به مشکل برمیخوردند که ما آی دی (آدرس) این ۷ اکانت را در توضیحات آنها جای دادیم و تنها بر روی کلیک و یا لمس مستقیما وارد اکانت این هنرمندان خواهید شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.